Vanochtend werd mijn aandacht getrokken door een advertentie van Neckermann Reizen waarin een vroegboekkorting van maar liefst 350 euro per persoon beloofd werd. Nieuwsgierig als ik ben wilde ik meer weten over deze gigantische korting. Mijn enthousiasme werd al snel getemperd toen ik las dat die korting maar op één specifieke accommodatie van toepassing is: Hotel Calista Luxury Resort in Turkije (Antalya). Als ik het goed lees geldt die aanbieding ook alleen maar voor vertrek op 29 april met een reisduur van 8 dagen. Eens even kijken wat deze geweldige aanbieding kost voor een gezin met een kind van 10 jaar en eentje van 14 jaar…. ik krijg een prijs van maar liefst € 3864,50 met verrekening van alle kortingen. Dat is zo’n 500 euro per vakantiedag voor een vakantie in april/mei….


Leuk dat Neckermann met zulke geweldige kortingen komt. Ik heb natuurlijk meteen mijn vrouw overgehaald om deze reis te boeken omdat je zo’n buitenkans niet mag laten lopen….
Dit is een voorbeeld van hoe een consument gelokt kan worden. Eén accommodatie, één reisduur en één vertrekdatum en dan nog een echt koopje ook 🙁